Homeקולומבוס

עשר הכתבות הנקראות ביותר ב-2020

סיכום כל הסיכומים: הכתבות שקראתם הכי הרבה אצלנו באתר בשנה שחלפה

מחפשים חומר קריאה לסגר? הגעתם למקום הנכון, כי בדיוק נזכרנו שאנחנו חייבים לכם עוד סיכום שנתי אחד אחרון: דירוג עשר הכתבות הכי נקראות באתר שלנו לשנת 2020! מוכנים?

10. מפחיד יותר מהנגיף?
אם תמיד פחדתם מג'אז, זו ההזדמנות להתחיל בתיקון. יותם זיו משנס מותניים וממליץ על עשרה אלבומים מעולים שיעזרו לכם להתחיל לשמוע ג'אז.
לקריאה

9. האלבומים הישראלים הכי טובים של שנת 1990
יצאנו למסע בזמן 30 שנה אחורה, משל היינו מרטי מקפליי ודוק בראון, ושבנו עם תובנות על האלבומים המקומיים הכי טובים של 1990 ששרדו בגאון את מבחן הזמן.
לקריאה

8. אֵיךְ יֹפִי בִּתְנַאי כְּהֶרֶף זְוָעָה
ירון ברוידא ירד לעומקו של "מת בארץ" – שירה של יונה וולך בגרסתו המוזיקלית של ערן צור, וגילה כמה פרטי מידע מפתיעים שהצליחו לחדש אפילו לערן צור עצמו.
לקריאה

7. נועזת, אקלקטית, מדהימה
במהלך חסר תקדים על הספינה, התגייסו כמעט כל חברי הצוות כדי לכתוב בצוותא על האלבום החדש של סבדליזה, אחת מהאמניות המרשימות של השנה.
לקריאה

6. עושָה את זה נכון
ירון ברוידא כותב על "אריה", אלבום הבכורה המצוין של יסמין מועלם – הזמרת שהתחילה את 2020 עלומה לחלוטין, וסיימה אותה כאחת המוזיקאיות המושמעות והמוערכות בסצנה המקומית.
לקריאה

5. סיכום העשור הלועזי 2010 – 2019
הטופ פייב שלנו מורכב אך ורק מסיכומים, שכצפוי מביאים את רוב הטראפיק לאתר. ובמקום החמישי: חברי הצוות בחרו את האלבומים שעשו להם את העשור הקודם – גרסת מעבר לים.
לקריאה

4. הסיכום השנתי של קולומבוס ל-2020
הכניסה הטרייה ביותר לדירוג: חברי הצוות בוחרים את האלבומים והשירים הטובים של השנה הסוערת שחלפה לה זה עתה.
לקריאה

3. סיכום עשור בג'אז הישראלי
פשששש… לא ידענו שאתם עד כדי כך עפים על ג'אז! במקום השלישי והמכובד: יותם זיו, הג'אזיסט המורשה של הצוות, בוחר עשרה אלבומי ג'אז ישראלים בולטים מהעשור הקודם.
לקריאה

2. סיכום העשור הישראלי 2010 – 2019
המוזיקה המקומית הכי טובה של העשור הקודם, כפי שנבחרה בכובד ראש על ידי חברי הסיפון.
לקריאה

1. סיכום שנת תש"ף במוזיקה הישראלית
במקום הראשון, סיכום כחול לבן: הכותבים והכותבות של קולומבוס ליקטו בפינצטה מהתוצרת המקומית המעולה של השנה העברית החולפת, וכתבו על האלבומים, השירים וההופעות שעשו להם את תש"ף טובה יותר. בתקווה שאת השנה העברית הבאה נחגוג יחד בחיק המשפחות והחברים!
לקריאה

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0