Homeבכורה בקולומבוס

בכורה בקולומבוס /// CRuNCH 22 – OSAKA (סינגל)

צילום: Gaya's Photos

זו לא הפעם הראשונה בה אנחנו כותבים על הטריו הנהדר CRuNCH 22, ובטח גם לא האחרונה. השלישייה הם מסוג ההרכבים אחריהם אנחנו נהנים לעקוב ושמחים על כל ריליס חדש שלהם, ואנחנו גאים מאוד להביא לכם את הסינגל הראשון מתוך האי.פי החדש שלהם בבכורה בלעדית לקולומבוס.

יש משהו במוזיקה של קראנצ' 22 שמרגיש כמעט שובב, כאילו כל פעם בוחרת השלישייה ז'אנר או אווירה אחרת, מקפלת, מקמטת, עושה בו כשלה ובסוף תמיד מוציאה פנינים.
כל החברים בהרכב; תומר ברוך – רודס, ארז טודרס – פטיפונים ודן מאיו על התופים, הם מוזיקאים מוכשרים ועתירי זכויות גם בנפרד, אבל השילוב של שלושתם הוא ליינאפ מוזיקלי מהמסקרנים בארץ. מי שרוצה לקרוא חלק מתקציר האלבומים הקודמים יכול לקרוא פה את הראיון שציפי שלנו עשתה איתם לקראת אלבום המחווה שלהם לאליס בארץ הפלאות.
היום, לקראת הוצאת EP חדש, מוציאה הלהקה את הסינגל Osaka פה בבכורה בקולומבוס, וכבר משמו אנחנו מקבלים רמז על מה שיש בו.
הקטע מתחיל עם תופים מודגשים מאוד של מאיו, אליו מצטרף הפנדר רודס החלקלק של תומר ברוך, השירה היפנית נותנת לו טאץ' מיוחד והפטיפונים של טודרס גורמים לו להישמע מוכר לכל מי שמכיר את ההרכב.
למרות זאת, יש בקטע אווירה של מועדון, כזו שלא אפיינה במיוחד את האלבומים הקודמים של הלהקה וכנראה מסמנת את הקו של ה-EP החדש.
בכל מקרה, גם אם הסטייל הוא אחר, עדיין קשה לטעות במי מנגן בשיר בזכות הסגנון הייחודי של ההרכב, וזה דבר אדיר.

להזמנה מוקדמת של האי.פי החדש, גשו כבר עכשיו לבנדקמפ של ההרכב

לאיוונט ההשקה לחצו כאן

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0