HomeBalconyTV

בלקוני טיוי: יוני ליבנה – נרקוד בלי לזוז

את יוני לבנה אתם כבר מכירים מאלבומו השני עליו כתבנו פה בקולומבוס, עכשיו הוא מגיע למרפסת עם שיר חדש

להקה: יוני ליבנה ושבורי הלב
הרכב מלווה: גל שמי (פסנתר), יעל רוזנבלט ודור בר אב (כלי הקשה)

קצת אודותיו: יוני ליבנה הוא זמר וכותב שירים, זוכה פרס אקו"ם (עידוד היצירה למלחין). אלבום הבכורה שלו, 'אל מכרות הסוכר', יצא בסוף 2013. בעקבות האלבום נוצר שיתוף פעולה בין יוני לארבע מחלוצות הפופ בישראל – רוחמה רז, נתנאלה, אביבה אבידן ורותי נבון, שהקליטו מחדש גרסאות משלהן לשירי האלבום באי-פי 'בחזרה אל מכרות הסוכר'. אלבומו השני 'הרופא לשבורי לב: שבעה שירי אהבה לאנשים שלא אפגוש', מורכב משיתופי פעולה ודואטים עם דניאלה ספקטור, חנן בן סימון, שירה ז' כרמל (האחיות לוז), תמיר בן חיים, רועי אביטל (Garden City Movement) ורועי חרמון (ארמון, טיגריס).

לפני שנה וחצי, כשיצא אלבומו השני של יוני ליבנה, ריאיינה אותו פה על הסיפון ציפי פישר. "הרצון לקומוניקטיביות ולכיפיות מנחה את ליבנה, וכל זאת מבלי להשטיח את המוזיקה שלו…הנכונות הזו להיות חשוף היא אמיצה, אך לא מלווה באגרסיביות מוזיקלית אלא באינדיטרוניקה עדינה". מוזמנים לשוב לריאיון המלא פה.

לאתר של יוני ליבנה

BalconyTV הוא פרויקט מוזיקה בינלאומי המצולם במעל 40 ערים ברחבי העולם (ברלין, לונדון, ברצלונה, פריז ועוד). בכל עיר צוות מקומי מצלם הופעות של מגוון אמנים מסצנת האינדי על גגות ומרפסות באזור. BalconyTV Tel Aviv הוא הערוץ הישראלי של הפרויקט, הקיים מזה 5 שנים והפיק למעלה מ-120 תוכניות עם אמני אינדי ישראלים, ממגוון סגנונות מוזיקליים. הקלטת התוכניות מופקת על ידי הסטודנטים והבוגרים של רימון, בית ספר למוזיקה שבוגריו הם ממובילי תעשיית המוזיקה בישראל.

קרדיטים בלקוני:
צילום ובימוי – אופיר בן שמעון
מנחה : מישקה גינדין
הפקה: רתם בריקס שרעבי, מיכאל גינדין, אופיר בן שמעון
סאונד הקלטה – שגיא כגן ונדב ירקוני בית הספר למוזיקה רימון
מיקס: רועי בן בנימין
צילום סטילס – אופיר בן שמעון

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0