HomeBalconyTV

בלקוני טיוי: דניאלה טורג'מן

פרויקט בלקוני טיוי תל אביב על הסיפון עם דניאלה טורג'מן

השבוע בבלקוניה – דניאלה טורג'מן (היום בשם הבמה דניאלה, אתם בוודאי זוכרים אותה מ"ארמון", "טייני פינגרס" ואלבום הסולו שלה שיצא לפני שנתיים).

צילום: אופיר בן שמעון

צילום: אופיר בן שמעון

עומר אסייס: תוך כדי הכנה לכתיבת הפוסט הזה נזכרתי שדניאלה טורג'מן (Tiny Fingers) כיכבה אצלי בסיכומי השנה בשנתיים האחרונות. לפני שנה עם ההרכב ארמון ואלבום הבכורה המצוין שלהם והשנה עם השיר אדמה רטובה אותו היא שרה כשתאי ניקריטין מלווה אותה על העוד. השילוב המעולה שלה עם ניקריטין הניב גם את הביצוע הנוכחי לבלקוני טיוי לשיר "Inhaling" מתוך אלבום הבכורה המעולה שלה.

עוד קצת עליה: דניאלה טורג'מן, זמרת יוצרת ייחודית ומרגשת בסצנת המוזיקה הישראלית, בעלת קול מהפנט ומוזיקה הנעה בגלים, מלאת מסתורין ויופי. ביצוע מיוחד לבלקוני טיוי.
דניאלה תופיע סולו בלבונטין 7 ב-4.3

BalconyTV הוא פרויקט מוזיקה בינלאומי שמצולם במעל 40 ערים ברחבי העולם (ברלין, לונדון, ברצלונה, פריז ועוד), כשבכל עיר צוות מקומי מצלם הופעות של מגוון אמנים מסצנת האינדי על גגות ומרפסות באזור. BalconyTV Tel Aviv הוא הערוץ הישראלי של הפרויקט, הקיים מזה 5 שנים והפיק למעלה מ-120 תוכניות עם אמני אינדי ישראלים ממגוון סגנונות מוזיקליים. הקלטת התוכניות מופקת על ידי הסטודנטים והבוגרים של רימון, בית ספר למוזיקה שבוגריו הם ממובילי תעשיית המוזיקה בישראל.

קרדיטים בלקוני:
צילום ובימוי – אופיר בן שמעון
מנחה : רתם בריקס שרעבי
הפקה: רתם בריקס שרעבי, מיכאל גינדין, אופיר בן שמעון
סאונד הקלטה – שגיא כגן ונדב ירקוני – בית הספר רימון
עוזר הקלטה – דניאל יחזקאלי
מיקס: רועי בת – בטא סטודיו

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0