HomeBalconyTV

בלקוני טיוי: ANNA LANN – EMBODIMENT

פרויקט בלקוני טיוי תל אביב עלה על הסיפון. והפעם: ANNA LANN

אנה לן – יוצרת מולטי דיסציפלינרית (מפיקה/זמרת/מלחינה/בימאית/אמנית ויזואלית/ דיג׳י).

לן השיקה את איפי הבכורה שלה ׳Forming A Moon׳ בשלהי קיץ 2016, ואת האיפי השני ׳Moist׳ שראה אור ממש עכשיו, באוגוסט 2017. כאמנית חזותית – לן השיקה לאחרונה את בית היצירה שלה ׳Penthouss׳ יחד עם השותף יונתן טריכטר, במסגרתו הם יוצרים חומרים מקוריים בצורת וידאו ומייצבים. אנה מלחינה חלק מהיצירות של ׳תזמורת ארמון בזמן׳, איתם היא גם כמובן מופיעה, וכמו כן היא יצרה מוסיקה מקורית עבור עבודות של ׳אנסמבל בת שבע׳, ועבור הקמפיין 2017 של המעצבת דורין פרנקפורט.

במופע הלייב שלה היא משלבת סינטיסייזרים ופיקאפים שבנתה בעצמה, בעזרתם היא יוצרת מניפולציות סאונד בין כלים אקוסטיים לאלקטרוניים – על הבמה איתה יש בייבי-נבל, קלידים, סאמפלר וקולות חיים שעוברים עיבוד בזמן אמת, ולצידה המתופף דוד גורנשטיין שמגבה את הכל עם מערכת תופים וכלי הקשה אקוסטיים ואלקטרוניים.

קרדיטים בלקוני: Director / Cameraman: Ophir Ben Shimon http://www.ofirbenshimon.com
Producer: Rotem Brixton Sharabi, Mishka Gindin, Ophir Ben Shimon
Recording Engineers: Sagi Kagan, Nadav Yarkoni
Mix: Anna Lann
Costume Designer: Shani Gabai
Stills: Ophir Ben Shimon

BalconyTV הוא פרויקט מוזיקה בינלאומי המצולם במעל 40 ערים ברחבי העולם (ברלין, לונדון, ברצלונה, פריז ועוד). בכל עיר צוות מקומי המצלם הופעות של מגוון אמנים מסצנת האינדי על גגות ומרפסות באזור. BalconyTV Tel Aviv הוא הערוץ הישראלי של הפרויקט, הקיים מזה 5 שנים והפיק למעלה מ-130 תוכניות עם אמני אינדי ישראלים ממגוון סגנונות מוזיקליים. התוכניות מופקות על ידי הסטודנטים והבוגרים של רימון, בית ספר למוזיקה שבוגריו הם ממובילי תעשיית המוזיקה בישראל.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0