Homeחדשים על הספינה

חדשים לחג: דפנה ויינרב בפוסט ראשון על חמישה שירים שיצאו לאחרונה ואתם חייבים להטות להם אוזן

זוכרים שצירפנו כמה כותבים חדשים? ובכן, זה לא נגמר. מצטרפת נוספת היא דפנה שגרה זמנית בשבדיה, שואפת אויר צחור ומגשימה חלומות מוזיקליים. דפנה האזינה לאחרונה לשירים ששיבשו לה את פעימות הלב ואנחנו ביקשנו שתחלוק את הרשימה איתכם…

Vulfpeck – Back pocket
פאנק גרובי של בוקר. Vulfpeck הם קבוצה נהדרת מלוס אנג'לס שמאמצת ווקאליות של אנשים רנדומאליים. בשיר הזה לוקחת חלק קריסטן האקל, אחות במקצועה, ומדברת על מכתבי אהבה שהיינו מאחסנים בכיס האחורי של הג'ינס.

Cut Copy – Black Rainbows
המורכבות המוזיקלית של Cut Copy כובשת גם בלהיט החדש שלהם שמסתמן כי יככב בתחנות הרדיו בקרוב, אחרי הצלחתו של הסינגל הקודם Airborn.

Ducktails – Lover
סולן להקת Real estate, מאט מונדניל, חוזר עם פרוייקט הסולו Ducktails באלבום שמקבל את בואו של החורף באינדי צלול ומשגע. זהו שיר חדש שמשקף את האופי המוזיקלי שלו, והוא לחלוטין עושה חשק להאזין לאלבום במלואו.

(Rhye – Summer Days (Roosevelt Remix
במקרים מסוימים מאד ניתן לומר שרמיקס יותר טוב מהמקור, כמו עכשיו לדוגמא, שרוזוולט לקח את החדש של ריי ועם תיבול מוזיקלי הפך אותו לשיר פופ קליל המלווה בקליפ שמוכיח כמה טבעי זה יפה.

Courtney Barnett & Kurt Vile – Over Everything
קורטני ברנט וקורט וויל משלימים אחד את השני בצורה כה טובה, שקשה להאמין שהשניים פעלו בקווים מוזיקליים נפרדים עד עכשיו. ביחד הם מצליחים ליצור אינדי רוק נהדר; כל כך נהדר שהשניים החליטו להוציא אלבום יחד, שיצא באוקטובר הקרוב.

COMMENTS

WORDPRESS: 1
  • comment-avatar
    Hymnharmonia 6 שנים ago

    יאי vulfpeck!
    רק תיקון קטן, הם בכלל ממישיגן…

DISQUS: 0