Homeהולכים להופעה

ציפי פישר על "לונה" של דין וורהם שמגיעים להופעה בבארבי ב-5.8

cactus-2 (small)

זו הודעה משמחת שדין וורהם מגיע לארץ, ועוד יותר משמח לשמוע שזה עם ההרכב של לונה. למי שלא מכיר, וורהם הוא מאושיות השוגייז, שלהקתו "גאלקסי 500" עיצבה את הסאונד של הז'אנר בשנות ה-80 המאוחרות. לונה הייתה קיימת בין 1991-2005 עם ליינאפ משתנה, ואפשר להגיד שבמובן מסוים לא הפסיקה להיות פעילה מכיוון שהבסיסטית בריטה פיליפס שהצטרפה להרכב ב-1999 (ובנתיים נישאה לדין) הופיעה לצד וורהם בצמד "דין ובריטה" לאחר התפרקות הלהקה. למי שכמוני אוהב גיטרות ואוהב את הסאונד המלודי שהתגבש בין שנות ה-90 לאלפיים, הופעה של להקה בסגנון של לונה היא חובה.

בארבע-עשרה השנים בה לונה הייתה פעילה היא הוציאה עשרה אלבומי אולפן ואלבום הופעה חיה אחד, ואם כי היא מעולם לא שחזרה את הפופולריות של "גלאקסי" היא בהחלט זכתה להערכת הביקורת, ולהערכה של מוזיקאים אותם הם חיממו כמו הקוקטו טווינז והוולווט אנדגראונד (שהגיטריסט שלה ניגן להם שני שירים). עוד שיתופי פעולה מסקרנים בוצעועם לטישה סאדלר (סטריאולאב) וטום וורליין (טלוויז'ן). השיר הזה לדעתי ממחיש כמה טוב הם נשמעים בג'מג'ום חופשי מול קהל.

http://http://www.youtube.com/watch?v=MEPOKZWRmKk

את לונה יחמם Cheval Sombre, שם הבמה של Christopher Porpora, מוזיקאי שחתום בחברת התקליטים של דין ובריטה. הנה טעימה מהסגנון שלו שקרוב ברוחו לזה של וורהאם.

http://http://www.youtube.com/watch?v=ljNqrkIV3D8

הם יופיעו בבארבי ב 5.8 בהפקת המון ווליום שגם מביאים הקיץ את אריאל פינק ((בשיתוף עם נרנג'ה), כחלק מליין הקונספט של TEL AVIV SHOEGAZERS.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0