Homeאלבומים חדשיםחדשים

"כלב ותיק, טריקים חדשים."- אלקנה כהן על האלבום החדש של סנופ דוג

כלב ותיק, טריקים חדשים

snoopdogg

סנופ דוג חדש, השנה היא 2015, לא 1995, אם מישהו התבלבל. סטיבי וונדר שם, אבל גם קנדריק למאר. אה, וגוון סטפני. איזו שנה זו אמרתם?

אלבום חדש (13 במספר) לסנופ דוג הוא קודם כל שאלה: שוב? עדיין? הוא עוד פה? הוא יצליח לעניין, להשתנות, לרגש, להפתיע? התשובה היא כן. וכן וכן. האלבום החדש של סנופ דוג "Bush", הוא פשוט מצוין, וכיפי, ומצחיק, ובעיקר מפתיע.

http://www.youtube.com/watch?v=dO2CkTJm41c

כבר בשניות הראשונות של "Bush", שומעים את סטיבי וונדר. סטיבי וונדר! סנופ מצהיר שהוא בא לעבוד, לא לשחק, גם אם הוא נראה עדיין כמו אחד שמעדיף משחקים על עבודה. בכלל יש משהו מטעה בסנופ דוג: בניגוד לראפרים שנראים סופר רציניים, אבל בעצם לא מצליחים לייצר שום דבר מעניין כבר שנים, סנופ נראה כמו ליצן, אבל הוא אחד המוזיקאים הרציניים והחרוצים בז'אנר כבר תקופה מאוד ארוכה.

אלבום חדש לסנופ דוג הוא סרט מתח: מה יהיה עכשיו? מה עוד הוא ימציא? לפני עשר שנים הוא התחיל לעבוד עם פארל וויליאמס וקיבלנו את 'Drop It Like It's Hot', לפני שלוש שנים הוא הפך פתאום לסנופ ליון והתחיל לעשות רגאיי. מה יהיה עכשיו? מוזיקה טובה. זה מה שיהיה.

והמון כיף. כי סנופ דוג כאן בשביל לעשות כיף. הוא השאיר מזמן מאחוריו את ימי הגנגסטה הסוערים של תחילת הניינטיז והתחיל לחגוג בלי להתבייש. "Bush" הוא אלבום אר אנ' בי פופי ומסיבתי, לא היפ הופ מלוכלך וחודר. זה לא האמינם שואו, זה המופע של פארל וויליאמס. באווירה הזאת, אפילו קנדריק למאר מוכן להצטרף לחגיגה.

ופארל וויליאמס. מי זוכר בכלל שסנופ התחיל כשותף של ד"ר דרה? 20 שנה חלפו מאז, ובעשר השנים האחרונות סנופ הפך את פארל למפיק העיקרי שלו. קוסם הפופ שהביא את 'Happy' עוטף את סנופ דוג בעטיפה הכי עכשווית, וגם קצת מתקתקה. וזה פופי ומתוק ומאוד שמח. כמו שסנופ דוג אוהב.

Celebrities Attend The 63rd NBA All-Star Game 2014סנופ ופארל

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0