Homeחדשים על הספינה

אבנר מורן על נועה בביוף ופרוייקט ההדסטארט לאלבום החדש שלה…

כדאי לכם מאוד להכיר את הזמרת נעה בביוף, אותה בעצמי לא הכרתי עד ממש לא מזמן, ורק בהמלצתו של בועז כהן, משדרני הרדיו האהובים עלי התחלתי לשמוע את שיריה ונשבתי מהרגע הראשון.

4008136467צילום: מעיין קאופמן

למי שמכיר ולמי שלא נספר שנעה בביוף, תושבת באר שבע היא זמרת-יוצרת מוכשרת מאוד בעלת קול שירה מרשים ואיכותי שעושה אינדי פולק המושפע מאוד מזמרות פולק מוכרות כמו ג'וני מיטשל, אמילו האריס, אווה קאסידי ואחרות והוציאה בשנת 2007, בגיל 25 את אלבומה הראשון והנהדר "From a Window to a Wall" שהוקלט בפילדלפיה (והופק ע"י גרג וויקס מלהקת הפולק-פסיכדליה 'Espers'), ארה"ב שם גם גרה באותה תקופה ואף יצאה בעקבותיו לטור ברחבי ארה"ב ואירופה עם שרון ואן אטן שמאז הפכה לשם מאוד מוכר באינדי העולמי.


מהשירים היפים באלבום – "Marching Band"

את האלבום כולו ניתן לשמוע ולהזמין כאן –

http://noababayof.bandcamp.com/album/from-a-window-to-a-wall

ועכשיו, כמעט 8 שנים אחרי, בהן הופיעה מדי פעם גם בחו"ל וגם בארץ, בין השאר עם עמית ארז ((Secret Sea שגם משתתף באלבום החדש לצד יהוא ירון ומוסיקאים מצויינים נוספים, נמצאת בביוף רגע לפני הוצאת אלבום שני שחלק משיריו נכתבו כבר לפני כמה שנים כשגרה בפילדלפיה וממנו יצאו כבר שני סינגלים מצוינים שרק מגדילים את הציפיות מהאלבום.

הראשון "Friend" –

והשני, שיר הנושא של האלבום "Blue Bound" –

לצורך הוצאת האלבום פתחה בביוף קמפיין Headstart לפני חודש וקצת ובו אפשר לתמוך בהוצאת האלבום על ידי הזמנת הדיסק בצורה דיגיטלית, פיזית (גם בויניל) ורכישת כרטיסים להופעות. נכון לכתיבת שורות אלה, למעלה מ80% מהקמפיין כבר מומן ובתקווה שבעוד שמונה ימים כשיסתיים יגיע ליעד.

הקמפיין –

http://www.headstart.co.il/project.aspx?id=13630

מעניין מאוד איך ישמע האלבום החדש והאם השירים ממנו יושמעו בתחנות הרדיו ויקבלו פרסום ברשת, בינתיים נאחל לנעה המון בהצלחה ונקווה להיפגש בהופעות, ולכם נמליץ לשמוע את השירים שכבר קיימים ואולי גם לתמוך בהוצאת האלבום החדש של היוצרת המוכשרת הזו.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0