Homeאלבומים חדשיםחדשים

אבנר מורן על החדש של המלווינס- "Holt it In"…

Melvins-Hold-It-In-Album-Review

מספיק לומר "אלבום חדש ל- Melvins" כדי להבין שצפויה הפתעה. מה יהיה באלבום? איזה סגנון זה יהיה הפעם? הסטונר, הפאנק, הרוק הקלאסי שהלהקה כבר ביצעה במהלך 30 שנות פעילות או שאולי זה יהיה בכלל משהו חדש ואחר, והעובדה שגורמת הפעם לתהות עוד יותר איך זה ישמע, היא שלאלבום זה הצטרפו לבאז אוסבורן מנהיג וסולן הלהקה (הידוע בכינויו "King Buzzo") ולדייל קרובר המתופף (שהשתתף גם בכמה שירים של נירוונה) פול לירי וג'ף פינוס מה- "Butthole Surfers", להקה ביזארית לא פחות שמשלבת הומור משעשע עם רוק.

http://www.youtube.com/watch?v=Chz53eUtjwU

באלבום משולבים שירים שמזכירים את הסטונר החזק והאהוב של Melvins לאורך השנים כמו למשל "Bride of Crakenstein" ו- "Sesame Street Meat" לצד שירים מעט קיטשיים שנכתבו על ידי לירי שגם שר אותם בעצמו כמו "Eyes on You" ו-"I Get Along" ובנוסף נוכחים פה שירים נוספים שאמנם אוסבורן שר, אבל מזכירים דווקא את הסאונד של ה-"Butthole Surfers". גם אלו שירים די טובים ומהנים.
אחרי האזנה לאלבום המלא שנמשך 53 דקות אפשר להגיד שאין ספק שמדובר בארבעה מוזיקאים מצוינים שמצליחים להשתלב יחד וליצור משהו שונה אמנם בתוצאה הכללית מעוד אלבום סטונר של Melvins, אך בכל זאת מהנה ששווה להאזין לו גם אם בשמיעה ראשונה קצת קשה להתחבר.

מעניין איך הקהל הוותיק של ה-Melvins וכלל מעריציהם יגיבו לאלבום, והאם חברי ה-"Butthole Surfers" ימשיכו להופיע ולהקליט איתם. עוד שאלה מסקרנת היא האם הקו המוזיקלי יישאר דומה גם בעתיד? בינתיים אנו יכולים ליהנות מאלבום רוק טוב סה"כ שיוצא בסוף שנת 2014 וזה לא דבר כל כך מובן מאליו.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 1