Homeאורחים כותביםכרטיסים מתנה

פוסט אורח על סופר 'צ'יקן' ג'ונסון ושני כרטיסים מתנה

ימית הגר וחברת ההפקות שלה "Nobody's Fault Productions" הם אולי היחידים שמביאים ארצה באופן שוטף הופעות בלוז חו"ליות ושומרים על האש הקדושה של הבלוז בוערת.
ביום רביעי הקרוב הם מביאים לכאן בלוזיסט אמיתי מבטן ולידה למספר הופעות ולכבוד המאורע המשמח היא ישבה וכתבה לכם על היוצר הנהדר הזה כמה מילים.

1907994_726861914046439_4988157774770698423_n

קולומבוס ממליץ לכם בחום להגיע לאחת ההופעות וגם מגריל שני כרטיסים להופעה בבארבי. פרטים בעמוד הפייסבוק שלנו.
וכדי שתבינו קודם כל על מה מדובר, הנה מיקסטייפ נהדר של סופר צ'יקן שימית הכינה לקראת ההופעות הקרבות:

http://soundcloud.com/rasta-rastot/super-chikan-mixtape

ימית: יש את ההופעות האלו, שכשאתה נמצא בהם, אתה מרגיש שכל מה שהוקלט בעבר לא משתווה להתרגשות שאתה מרגיש כשאתה רואה את זה בלייב. סופר צ'יקן הוא בדיוק מסוג ההופעות האלו. לא משנה כמה מילים וסיפורים אפשר לספר עליו, על הקשר המשפחתי לרוברט ג'ונסון ולביג ג'ק ג'ונסון, על הגיטרות שהוא בונה בעצמו, על החיים שלו במיסיסיפי ועל הבלוז שלו – כלום לא יהיה ברור בלי לראות אותו בהופעה חיה.

אני ראיתי אותו מופיע כמה פעמים בעיר בה הוא גר כל חייו- קלרקסדייל מיסיסיפי. הוא בדרך כלל מנגן במועדון "גראונד זירו" ששייך למורגן פרימן, ויש לו להקת בנות: מתופפת, בסיסטית וקלידנית. ההופעה שלו מגניבה ומלאת שמחה והוא עושה את השירים שלו שגם אם אתה לא מכיר אותם קודם, אתה יודע שאתה מכיר אותם. אז קוראים לו ג'יימס סופר צ'יקן ג'ונסון וירון בן עמי מספר עליו: "כילד אהב שני דברים, תרנגולות ומוסיקה. התרנגולות הביאו לו כינוי, והמוסיקה הביאה לו ייעוד". אתם יכולים להקשיב למיקסטייפ, ליוטיובים השונים אבל כלום לא יכין אתכם למה שאתם עומדים להרגיש בהופעה הכל כך מפתיעה הזו.

צ'יקן יופיע השבוע ביום שלישי במטולה וביום רביעי בבארבי בתל אביב. ילוו אותי יהוא ירון על הבס ואביב ברק על התופים. עמיר לב יתארח בת"א וזה יהיה ערב של מסיבת בלוז כמו שטרם ראיתם.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0