Homeריאיוןהולכים להופעה

גיטלה- הגרלת כרטיסים להופעה וריאיון

כמו שאתם בטח שמים לב, יש אמנים צעירים שקולומבוס מאוד מחובר אליהם ומנסה לדחוף אותם קדימה אל המקום לדעתנו הם ראויים. אחת מאלה היא גיטלה, יוצרת צעירה עליה כתבנו כבר בימי ההדסטארט המוצלח שלה והשמענו גם ברדיו במספר הזדמנויות שונות. אנחנו מאוד מאמינים במוזיקה היפה שלה ובנשמה הגדולה שיוצאת מבעד לשירי הפולק שלה.

10415728_10202950155787358_442730824695638104_n

ביום חמישי השבוע יש לה הופעה עם הרכב חדש ועיבודים גדולים לשירים שיראו אור באלבום הבכורה שלה העתיד לצאת בסוף הקיץ הנוכחי(יחמם אותה רונן גרין הנהדר). אנחנו יותר ממליצים לכם ללכת ולראות את הקסם הזה בתחילת דרכו, ולכן אנחנו גם מחלקים לכם שני כרטיסים זוגיים בעמוד הפייסבוק של קולומבוס.
לינק לאיוונט: http://www.facebook.com/events/1451392308436701/?ref_newsfeed_story_type=regular

לכבוד ההופעה, תפסנו את גיטלה לריאיון…

קולומבוס: איך התחלת לעסוק במוזיקה?

גיטלה: מוזיקה נמצאת בחיי מגיל מאוד צעיר, אני לא זוכרת מקרה יוצא דופן או איזשהו משבר בחיי שהוביל אותי ליצור. היצירה הופיעה אצלי בערך בגיל 14 והתבטאה תחילה בכתיבת שירים למגירה.
במהלך השנים פיתחתי רגישות גדולה לסיפורי המשפחה שליוו את חיי, השורשים שלי והמשיכה העזה לסיפורים שמאחורי דמויות שמרתקות אותי.
בנוסף לכל זה קיים בי הצורך להתמודד עם כאב ועצב דרך חשיפה שמצד אחד מותירה אותי עירומה אך מצד שני מהווה עבורי רשת ביטחון והגנה. המוזיקה נמצאת בחיי בכל נקודת זמן ומוצא.
מופיעה בכל פעם בצבעים שונים ובמשמעויות משתנות, אני מגלה את עצמי דרכה וככל שאני נוברת פנימה יותר ויותר אני מבינה יותר ולכן זה תמיד ירתק אותי להמשיך ליצור ולחקור.

קולומבוס: איך את מגדירה את המוזיקה שאת עושה?

גיטלה: לא קל לי להגדיר את סגנון המוזיקה שלי ואם לומר את האמת שאני גם לא מתיימרת להכניס אותו למשבצת מסוימת ולסגור עליו.
אני עדיין בתחילת הדרך במובן מסוים וככל הנראה שהסגנון המוזיקלי שלי יתפתח ויעבור שינויים בעקבות המסע שאעבור בהמשך.
זה משהו שהפסקתי לפחד ממנו, אני חושבת כיום שזה דבר טוב, בריא יצירתית ונכון עבורי ויחד עם זאת אני נאמנה לעצמי ולמוזיקה שלי.

קולומבוס: כשאת עובדת על שיר חדש, מה מוביל את התהליך?

גיטלה: ההשראה בדרך כלל מגיעה אליי כשאני לבד, כאשר אני מניחה הצידה את כל הסחות הדעת למינהן ופשוט מתנתקת מן העולם ונכנסת לעולם אחר שהוא חסר גבולות.
שם אני משוטטת בין המחשבות ומתמודדת עם כל הרגשות שמציפים אותי באותו הרגע .

קולומבוס: מהן ההשפעות הכי חזקות עלייך כיוצרת?

גיטלה: אינטימיות, דמויות חזקות, היכרות עם אנשים, סיפורי חיים, עבר, כאב ועצב הם רק חלק מההשפעות החזקות ביצירה שלי.
אני מאוד רגישה וקשה לי להסתיר את רגשותיי. אם משהו מעציב אותי, מיד תראו דמעות בעיניי, קשה לי להסתיר רגשות והדרך הטובה ביותר עבורי להעביר אותם היא דרך השירים.
חשוב לי מאוד לכתוב ממקום כן ואמיתי ולא להתייפייף, אני לא מאמינה ב"כאילו" ואני רוצה להאמין שהמוזיקה שלי משמשת מעין מפלט רגשי ומרפא לאנשים שצורכים אותה.

קולומבוס: מה קורה איתך בזמן הקרוב שכדאי לנו לדעת?

גיטלה: דבר ראשון ומרגש מאוד עבורי היא העובדה שיש לי הרכב מדהים ומיוחד שנרקם לאחרונה באהבה גדולה, בו לוקחים חלק חברים טובים ומוכשרים שליוו אותי בשנה האחרונה במהלך העבודה על האלבום.
דבר שני, יש לנו מופע קרוב ב19/6, בבית היוצר, בו נבצע שירים עם עיבודים מהאלבום שלי ודבר אחרון, בקרוב אפתיע עם סינגל ראשון מהאלבום.

קולומבוס: את מי את הולכת לראות בהופעה בארץ הקיץ?

גיטלה: בתקופה האחרונה יש נהירה גדולה של הרכבים ואמנים מעולים מחו"ל, הרבה מאוד הזדמנויות לצרוך מוזיקה טובה.
באוגוסט הקרוב לא אוותר על ההופעה של Mac Demarco אליו נחשפתי רק לאחרונה והתאהבתי במלודיות המתוקות, בסאונד ובשירה שבאלבומו האחרון.
גם כאן בישראל, יש לנו מוזיקה משובחת לא פחות ויוצרים מעולים שאני ממש אוהבת, בינהם: רונן גרין, להקת ISAIAH (תומר ישעיהו ומיקה אבני האהובים) ולהקת "הבאלות" המטריפים!

קולומבוס: אלבום שהיית לוקחת איתך לאי בודד…

גיטלה: זה מסוג השאלות שאני בוחרת לרמות בהן, כי זה לא כל כך פייר לחשוב רק על אלבום אחד. אז בוא נסגור על שניים 🙂
Nick Drake – Five Leaves Left
Vashti Bunyan ‎– Some Things Just Stick In Your Mind

וזה העמוד של גיטלה בפייסבוק לעדכונים נוספים:

http://www.facebook.com/gitla

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0