Homeשבוע האלבום הראשון שלי

יובל על שני האלבומים הראשונים שהוא קנה

יובל: כילד הייתי זקוק ליד מכוונת, מישהו שילווה אותי ויראה לי טוב מהו, אחד שיחשוף אותי לדברים שנער לא יכול לגלות דרך הטלוויזיה והרדיו, אדם שיחנך אותי ויינטע בי את האהבה למוזיקה.
במהלך השנים היו הרבה כאלה, אנשים שבאו והלכו, גם בצעירותי וגם בבגרותי חשפו בפני עולם שלא ידעתי עליו לפני, אבל ללא ספק המשמעותי מכולם, זה שכנראה בגללו אני שרוט עמוק הוא אבא שלי, אדם יקר שנתן לי המון ואחראי גם לאהבתי הגדולה ביותר- המוזיקה.

TowerRecordsFront

אבי היה האדם הראשון שחשף אותי לתקליטים ואלבומים, בארגז המצעים בביתנו הישן תמיד הייתי מוצא קרטונים מהוהים ובתוכם פלטת פלסטיק שחורה, תמיד הייתי רץ לסלון ושואל מה זה? איך משתמשים בזה? למה אנחנו צריכים את זה? ומכיוון שלא היה לנו פטיפון פעיל אף פעם לא הפסקתי לשאול כי אף פעם לא קיבלתי תשובה מספקת.

השנים עברו, הורי התגרשו והייתה הרגשה באוויר שעכשיו צריך לבנות את הקשר עם הורי מחדש, לחזק אותו אחרי שמשפחתי התפצלה לשני בתים.
לי ולאבי היה מזל, המוזיקה שתמיד הייתה באוויר חיברה בינינו וגרמה לנו להגיע למצב שתמיד יהיה לנו על מה לדבר, גם כשקשה, מזכירים את וודסטוק או את ה'דורז' וישר מתחילה שיחה קולחת ומעניינת שלמזלי גם דחפה לנושאים אחרים לפעמים וגרמה לקשר שלי ושל אבי להתעצב מחדש.

התבגרתי, אני כבר לא ילד, אהבתי למוזיקה גלויה לעין ואי אפשר לפספס אותה, אני פתאום נזכר באותם תקליטים ישנים שהיו בבית ועכשיו אני רוצה אותם לעצמי, אני שואל את אבי לגבי אותם תקליטים אבל הוא בטיפשות גמורה אומר שהעביר אותם לאיזה בן דוד והם כבר לא בהישג יד.
גם ככה אני מבואס מזה, אבל הוא מצידו היה חייב להוסיף משפט שלא בדיוק גרם לי להתעודד אלא בדיוק ההפך – "אתה יודע מה היה שם? בוב דילן, דיפ פרפל, הדורז, קרוסבי סטילס נאש ויאנג, אריק קלפטון, והכל במצב מצוין, כמו חדש", תודה אבא, הפירוט הזה עזר לי באותו רגע אתה חושב?

כפיצוי הוא מחליט לקחת אותי לטאוור רקורדס במרכז העיר כדי לנסות למצוא חלק מהם בדיסקים, הוא טען באותו זמן שכרגע אני חייב להכיר קודם כל את csny כדי להבין איך צריך לנגן, ואת בוב מארלי בשביל המצב רוח.
הגענו וכיאה לחנות מכובדת וגדולה, לא היה להם שום אלבום של csny במלאי, אז במקום זה בחר לי אבי הופעה של קווין ואת בוב מארלי שכן היה.

האירוע הזה היה בשבילי נקודה בזמן, אני ואבא שלי בחנות מוזיקה, הוא תורם לי מהידע שלו ומראה אושר ענק מהתלהבותי, לאחר הקניה היה תמיד שואל אותי אם אני נהנה מהמוזיקה ואני מצידי מרחף באוויר עם קלאסיקות שאם לא אבי, ספק מתי הייתי נחשף אליהן.

אבא שלי אחראי לקניית הדיסקים הראשונה בחיי, לעד אני אזכור את האלבומים האלה למרות שהם לא שיא הקריירה של השניים.
האלבומים הראשונים שלי, הקשר החדש עם אבא, חשיפה לאוצרות מדהימים, והדרך שהתחילה בדיוק שם, בטאוור רקורדס מרכז העיר, חוויה שלא אשכח לעולם.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0