Homeשבוע נשים בקולומבוס

שבוע 24- שבוע נשים בקולומבוס

ממשיכים ב"שבוע נשים" בקולומבוס ועוזי כותב לנו על אחת הדמויות הכי מעניינות במוזיקה האלטרנטיבית היום…
עוזי: אנני קלארק המוכרת יותר בשם הבמה שלה ST. VINCENT הוציאה בשנת 2007 את אלבום הבכורה שלה 'MARRY ME ' לאחר שכבר הייתה חלק מההרכב THE POLYPHINC SPREE ולאחר שחרכה את ארצות הברית כחלק מלהקת הליווי של סופיאן סטיבנס.
על אף שהפריצה הגדולה באמת שלה נעשתה לאחר אלבומה השני (ACTOR מ-2009) כל הסימנים היו שם כבר באלבום הזה – הערבוב המוצלח בין אינדי רוק, פופ וכלי נשיפה. סגנון שירה דרמטי לעתים ומתקתק ונעים לפרקים.
על אף שהאלבום זכה לביקורות מצוינות והועמד לזכיה במספר פרסים נחשבים הוא לא זכה להצלחה מיוחדת במצעדי המכירות.
סיינט ויסנט כבר באלבום הבכורה שלה יודעת לעטות מספר מסכות, יש כאן שירים פופים נעימים מאד לאוזן וגם מתוקים בסגנון השירה כמו 'MARRY ME ' ו' WHAT ME WORRY?' וגם שירים יותר זועמים כמו 'PARIS IS BURNING'.
מרבית השירים באלבום נכתבו עוד בטרם מלאו לסיינט וינסנט עשרים ובהחלט ניתן לראות זאת בטקסטים שרובם עוסקים בעצבות, בחיפוש אחרי אהבה ובנסיון להבין איך העולם עובד ואיך כל אחד מוצא את המקום שלו בו.
סיינט וינסנט משתייכת לגל הזמרות ששוטף אותנו בשנים האחרונות שהשכילו לשלב סגנונות שירה שונים והשפעות ווקאליות ישנות ביחד עם אלמנטים של מוזיקה "חדשה" כמו פייסט, שרון ואן אטן, פיונה אפל ובמידה מסוימת גם אדל ואיימי ויינהאוס.
חשוב לציין שהבחורה המוכשרת הזאת מנגנת באלבום על מרבית הכלים (באס,פסנתר,גיטרה, קסילופון, כלי הקשה ועוד).
עם כל כך הרבה כשרון, הפרצוף היפה, התלתלים והעיניים הגדולות שלה שיוצאות אליכם מתוך העטיפה של האלבום – לא תסכימו כשהיא מציעה?

 

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=CxKu96AntW4&w=448&h=252&hd=1]

 

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=EUajb1uogF8&w=448&h=252&hd=1]

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0