Homeקולומבוס מגלה את סן פרנסיסקו

שבוע 17- קולומבוס מגלה את סן פרנסיסקו

ממשיכים בשבוע סן-פרנסיסקו ובמעבר חד, קובי לוקח אותנו משנות ה-60, הישר לשנות האלפיים… קובי: יש מספר קטן מאוד של הרכבים שממשיכים איתי כמעט עשור. "Vetiver" הוא אחד מהם. הרכב בהנהגתו של אנדי קייביק שהוציא את אלבום הבכורה בשנת 2004 וזכה לחיבוק גדול מתנועת הפריק פולק. אפילו דבנדרה בנהרט (מנהיג התנועה הבלתי רשמי וחבר של קייביק) לוקח אותם תחת חסותו ומשתף פעולה עם הלהקה בגיטרה ובקולות רקע.
"Vetiver" מייצרים מוסיקה ענוגה ועדינה שנעה בין פולק רוק לקאנטרי רוק. הסגנון הוא פחות קלאסי ויותר מגוון, לעיתים אפילו עם נגיעות פופ קלות.
זה לא משנה את העובדה שהלהקה הזאת נשמעת מצויין ומתלבשת בול כמעט על כל מצב רוח.
הסאונד שלהם הוא נוסטלגי אך יחד עם זאת גם מאד עכשווי. אין הרבה הרכבים היום שמצליחים לעשות מוזיקה שהיא מעבר לזמן ולתקופה, לא עוד הרכב שיש לו חיי מדף קצובים. "Vetiver" היו יכולים להיות רלוונטים בוודסטוק, והם אכן מאד רלוונטים היום, לכל מי שחושב שהמוזיקה התחילה ונגמרה בסיקסטיז סבנטיז, הנה ההוכחה שלמוזיקה יש עדיין מה לחדש ושאין צורך להתרפק תמיד על העבר, יש הרכבים שעושים את זה לא פחות טוב מאז.
העובדה שהם מגיעים מסן פרנסיסקו רק מחזקת את העובדה שמדובר בילדי פרחים היפים שכיף להתחיל איתם את הבוקר, ולסגור איתם את הלילה! השירים המצורפים הם מתוך האלבום השני והנהדר שלהם מ-2006, "To Find Me Gone"…

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=7Ytj0Swimh0&w=448&h=252&hd=1]
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=b5xn-9A5B5Y&w=448&h=252&hd=1]

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0