Homeשבוע גאונים משוגעים

שבוע 15- שבוע גאונים משוגעים בקולומבוס

מתקרבים לסוף "שבוע גאונים משוגעים" בקולומבוס וקובי מספר לנו לפני השינה… קובי: הסיפור של דניאל ג'ונסטון הוא סיפור טראגי. הוא נולד בקליפורניה ב-1961 וגדל במערב וירג'יניה. את ההקלטות הראשונות שלו הקליט על טייפ ביתי במרתף שבבית הוריו, כשהוא מבצע את השירה והנגינה על כל הכלים.
כשהוא מסיים את התיכון ג'ונסטון עוזב את בית הוריו והולך ללמוד באוניברסיטה. מתפתח אצלו דיכאון כרוני ומצבו הנפשי מתדרדר. בתווך הוא פוגש בחורה בשם לורי, הוא מתאהב בה, אך לורי מסרבת לו. לג'ונסטון נשבר הלב, וה"מוזה האפלה" שלו משפיעה מאוד על אופן היצירה הכנה והמלנכולי שלו בשנים שיבואו. הוא נכנס ויצא ממוסדות פסיכיאטריים לאורך השנים וניפק לא מעט סיפורים הזויים. לדוגמא, בתחילת שנות ה-90, כשההייפ סביבו היה גדול, הוא סירב לחוזה הקלטות ב"אלקטרה רקורדס", מכיוון שהיו חתומים בה גם "מטאליקה", להקה שהיה משוכנע שחבריה הם השליחים של השטן!!!
הוא ידוע בעיקר ביכולת המדהימה שלו ליצור מלודיות קליטות, ובשימוש המושכל שלו במשחקי מילים. המוזיקה שיצר ,זכתה להוקרה ע"י אמנים מפורסמים כמו: דייויד בואי, סוניק יות', אדי וודר, בק וקורט קוביין (שאפילו צולם מספר פעמים לובש חולצה שעליה הדפס של עטיפת אלבום של ג'ונסטון), שהגדירו אותו "כגאון יוצר". הנה מנת שיגעון קטנה..

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=Ma7lyfYzIw8&w=448&h=252&hd=1]
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=Ygvnuivix0Y&w=448&h=252&hd=1]

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0