HomeBalconyTV

בלקוני טיוי: Bones Garage – Third World Country

ההרכב בונז גאראז' הגיע למרפסת

רגע לפני שהם מופיעים שוב בפסטיבל all points east, הגיעו בונז גאראז' למרפסת.

קצת עליהם: בעזרת טקסטים עמוקים ואפוקליפטיים על האדם המודרני, שילוב מוזיקלי בין פוסט-פאנק, שוגייז, סרף ומלודיות פופיות חולמניות, בונז גאראז׳, להקת האינדי הצעירה, החלה לייצר בשנים האחרונות גלים של אהדה וסקרנות בהופעות מחתרתיות ועוצמתיות בתל אביב וגם ברחבי העולם.
השישייה מורכבת מאריאל פדהצור (שירה), עדן אטד (גיטרות), יניב בין (גיטרות), יוני דויטש (בס) רז קופרמן (קלידים) ודור הררי (תופים). הם שחררו את אלבום הבכורה "Massacre/Dance" שהוקלט והופק עצמאית על ידם ב-2015 וכעת בדרך לאלבום שני. ההרכב זכה לחמם את להקת Timber Timbre בשתי הופעותיה במועדון הבארבי, להופיע בפסטיבלים GREAT ESACPE ,GLASTONBURY ו ALL POINTS EAST באנגליה ולזכות בפסטיבל הסרטים במנהטן עבור הקליפ לשיר "Birthmarks".

BalconyTV הוא פרויקט מוזיקה בינלאומי שמצולם במעל 40 ערים ברחבי העולם (ברלין, לונדון, ברצלונה, פריז ועוד). בכל עיר צוות מקומי המצלם הופעות של מגוון אמנים מסצנת האינדי על גגות ומרפסות באזור. BalconyTV Tel Aviv הוא הערוץ הישראלי של הפרויקט, הקיים מזה 5 שנים והפיק למעלה מ-120 תוכניות עם אמני אינדי ישראלים ממגוון סגנונות מוזיקליים. הקלטת התוכניות מופקת על ידי הסטודנטים והבוגרים של רימון, בית ספר למוזיקה שבוגריו הם ממובילי תעשיית המוזיקה בישראל.

קרדיטים בלקוני:
צילום ובימוי – אופיר בן שמעון
מנחה : נימרוד קיפי הלברטל
הפקה: רתם בריקס שרעבי, מיכאל גינדין, אופיר בן שמעון
סאונד הקלטה – אייר דלבה ונדב ירקוני בית הספר למוזיקה רימון
מיקס: עדן אטד
צילום סטילס – אופיר בן שמעון

COMMENTS

WORDPRESS: 1
  • comment-avatar
    רונן 6 שנים ago

    יוווו ייוווווו כמה שנים חיכתי שתהיה להקה כזאת בארץ! ממש מיוחד ונדיר! מת שהאלבום השני יצא כבר!

DISQUS: 0