HomeקולומבוסBalconyTV

בלקוני טיוי: JonZ – I'm The One

הצמד Jonz הגיע למרפסת

לפני כמה ימים פרסמנו פה ריאיון של עומר אסייס עם הצמד JonZ, שאלבומם Solid Wind הצליח ללכוד את הקשב שלו. זה היה רק מתבקש שהם גם יעלו על המרפסת, עם ביצוע בלייב לשיר I'm The One.

עוד על הצמד: JonZ הם צמד פולק שנולד כתוצאה מהקשר החזק בין בני הזוג ג'ניה וסילנקו ויואב אור. בבית קטן ומבודד על צלע הר הזמארין המשקיף לכרמל, התחילו בני הזוג לכתוב מוזיקה. במהלך ארבעת השנים האחרונות הם פירקו והרכיבו מחדש את השירים, עד שזיקקו אותם לכדי יצירה חדשה ומרתקת – שירים פולקיים עוצמתיים ובו בזמן עדינים, שמתכתבים עם מקומות ממסעותיהם ברחבי הגלובוס, ומושרים בשני קולות. דרך החיים שבה בחרו לחיות היא המהות והקו המנחה של ההרכב. הרצון לחיי נדידה לצד עשיית אומנות מגוונת באופן מתמיד מאפשרת לצמד לייצר שפה אקלקטית ייחודית.

BalconyTV הוא פרויקט מוזיקה בינלאומי שמצולם במעל 40 ערים ברחבי העולם (ברלין, לונדון, ברצלונה, פריז ועוד), כשבכל עיר צוות מקומי המצלם הופעות של מגוון אמנים מסצנת האינדי על גגות ומרפסות באזור. BalconyTV Tel Aviv הוא הערוץ הישראלי של הפרויקט, קיים מזה 5 שנים והפיק למעלה מ-120 תוכניות עם אמני אינדי ישראלים ממגוון סגנונות מוזיקליים. הקלטת התוכניות מופקת על ידי הסטודנטים והבוגרים של רימון, בית ספר למוזיקה שבוגריו הם ממובילי תעשיית המוזיקה בישראל.

קרדיטים בלקוני:
צילום ובימוי – אופיר בן שמעון
מנחה : נמרוד קיפי הלברטל
הפקה: רתם בריקס שרעבי, מיכאל גינדין, אופיר בן שמעון
סאונד הקלטה – רועי בן בנימין – בית הספר למוזיקה רימון
מיקס: רועי בן בנימין – Beta Studio
צילום סטילס – אופיר בן שמעון

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0