HomeBalconyTV

בלקוני טיוי: תומר לביא – Growing Pains

תומר לביא - צילום אופיר בן שמעון

תומר לביא – צילום אופיר בן שמעון

שי אברהמי: אלבום הבכורה של תומר שיצא השנה מלא נגיעות שמושכות את האוזן – כלי מיתר דיסוננסים שמשוועים להפתר, גיטרות ג'ז בתוך מבני רוק, והמון המון פסנתר. ההרגשה וההגשה באלבום מכוונים לספר סיפור שהוא חצי פנטזיה אסקפיסטית, חצי ניסיון חיזור בבאר אפלולי וכולו שיר הלל להפסד ידוע מראש.

עוד על תומר לביא: תומר לביא פעיל כבר שנים בסצנת האינדי המקומית של תל אביב.
בשלל חדרים ודירות מצפון העיר ועד דרום, הקליט את אלבום הבכורה שלו Losing the Back Room. האלבום הוקלט בהפקה עצמאית עם עזרתם של חברים מוכשרים. המוזיקה של תומר הולכת בעדינות בעדינות, בצעדים של בלרינה, על הקשת השברירית שבין אינטימיות ורגישות
גדולה לניכור קשה וקיפאון מכאיב. לפעמים באותו השיר, לפעמים באותו המשפט, לפעמים באותה המילה. הדיסוננס הרגשי יוצר משחק, לביא מזמין את המאזין פנימה, ולאחר שהתקרב מרחיק אותו החוצה. זה תהליך מעגלי שקורה שוב ושוב, וכך נוצר ריקוד, מחול של העולם הרגשי המייצר האזנה דינמית ומורכבת.

נגנים:
תומר לביא- שירה וחשמלית
עומר אשר- גיטרה חשמלית
איתי צידון- סינטיסייזר

BalconyTV הוא פרויקט מוזיקה בינלאומי שמצולם במעל 40 ערים ברחבי העולם (ברלין, לונדון, ברצלונה, פריז ועוד), כשבכל עיר צוות מקומי המצלם הופעות של מגוון אמנים מסצנת האינדי על גגות ומרפסות באזור. BalconyTV Tel Aviv הוא הערוץ הישראלי של הפרויקט, הקיים מזה 5 שנים והפיק למעלה מ-120 תוכניות עם אמני אינדי ישראלים ממגוון סגנונות מוזיקליים. הקלטת התוכניות מופקת על ידי הסטודנטים והבוגרים של רימון, בית ספר למוזיקה שבוגריו הם ממובילי תעשיית המוזיקה בישראל.

קרדיטים בלקוני:
צילום ובימוי – אופיר בן שמעון
מנחה : מישקה גינדין
הפקה: רתם בריקס שרעבי, מיכאל גינדין, אופיר בן שמעון
סאונד הקלטה – שגיא כגן ונדב ירקוני – בית הספר למוזיקה רימון
מיקס: איתי צידון
צילום סטילס – אופיר בן שמעון

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0