HomeBalconyTV

טוניק קלוניק עם השיר "אהבה אמיתית" – בלקוני TV

פרויקט בלקוני טיוי תל אביב עלה על הסיפון. והפעם: טוניק קלוניק


אנחנו עם התוצר הראשון של שיתוף הפעולה החדש עם BalconyTV Tel Aviv. הפעם על הבלקון: ההרכב טוניק קלוניק.
ציפי פישר מספרת: טוניק קלוניק ממשיכים מסורת ישראלית של שילוב נונסנס עם דיבורים על עניינים ברומו של עולם, שלהקות כמו "נושאי המגבעת" ו"הבילויים" הצטיינו בה. ההתפלשות ברגשות הפחות חיוביים בחיים מלווה בקריצה אירונית, שהופכת את כל העניין לקצת יותר נסבל. שמחתי לראות בקולקטיב שמות מוכרים כמו נילי פינק ומירב דגן, ולראות שמדובר בלהקה שמשקיעה ב"טוטאל לוק" שכולל מדיות שונות – השקעה נדירה במחוזותינו.

עוד קצת עליהם: ההרכב טוניק קלוניק הוא סופר גרופ מולטי דיספלינרי שהחל לבנות בשנים האחרונות קהל אוהדים וסקרנות סביב ההופעות המחתרתיות והמופרעות שלהם בברחבי הארץ. ע"י טקסטים סתומים ודקדנטים על ההוויה האנושית, שילוב מוזיקלי בין דארק קברט, רוק פסיכדלי ומלודיות פופיות מרירות, הם מייצרים חוויה טוטאלית וססגונית לעין ולאוזן גם יחד.
ההרכב כולל שישה יוצרים שמגיעים מתחומים שונים ומשלב במקביל למוסיקה גם פרפורמנס אקספרסיבי, ריקודים, וידאו ארט, תלבושות מוגזמות ואקסטזה מערבלת חושים. בשנה הקרובה צפוי לצאת אלבום הבכורה שלהם, בהפקת אוראל תמוז (KIDS FLY,אומללה, KIM).

טוניק קלוניק – "אהבה אמיתית":

חברי ההרכב: אופיר בן שמעון- מילים, לחן, שירה /// נילי פינק- גיטרה חשמלית, שירה /// דור הייטנר- בס, שירה /// גיא פורטוגלי – תופים, קלידים /// מירב דגן- שירה, ריקודים /// שולי אנוש- שירה, ריקודים

קרדיטים בלקוני: צלם : דניאל פייקס /// מנחה : רתם בריקס שרעבי /// הפקה: רתם בריקס, מיכאל גינדין, אופיר בן שמעון /// סאונד: הקלטה – שגיא כגן ונדב ירקוני /// מיקס: נילי פינק /// צילום סטילס: דניאל פייקס

BalconyTV הוא פרויקט מוזיקה בינלאומי המצולם במעל 40 ערים ברחבי העולם (ברלין, לונדון, ברצלונה, פריז ועוד). בכל עיר צוות מקומי המצלם הופעות של מגוון אמנים מסצנת האינדי על גגות ומרפסות באזור. BalconyTV Tel Aviv הוא הערוץ הישראלי של הפרויקט, הקיים מזה 5 שנים והפיק למעלה מ-130 תוכניות עם אמני אינדי ישראלים ממגוון סגנונות מוזיקליים. התוכניות מופקות על ידי הסטודנטים והבוגרים של רימון, בית ספר למוזיקה שבוגריו הם ממובילי תעשיית המוזיקה בישראל.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0