Homeסיכומי שנה

עשרת המיקסים המושמעים ביותר של קולומבוס לשנת 2017

עמוד המיקסקלאוד היפיוף שלנו המשיך לצבור תאוצה השנה, וחצה את רף ה-300 (!) מיקסטייפים ערוכים למשעי – כולל כמות נכבדת של מיקסים אורחים, ים סיכומים חודשיים משובחים, מיקסים לפי נושאים בעריכת הצוות (ולפעמים גם בעריכת הקוראים – אתם), ויותר מדי מחוות לאמנים שהלכו לעולמם. אנחנו שמחים להביא בפניכם את עשרת המיקסים ששמעתם הכי הרבה השנה.

10. סיכומי המוזיקה החודשיים שלנו, שמפוצלים תמיד לשלושה חלקים – מיקס רגוע, מיקס מקפיץ, ומיקס ישראלי – הם הפרויקט העקבי והמוצדק ביותר שלנו. נראה שגם אתם חשבתם כך, ונהגתם לפקוד אותם מדי חודש בחודשו. פותחים את העשירייה עם המיקס שפתח את 2017 כמעט בדיוק לפני שנה – המוזיקה הכי טובה של חודש ינואר – החלק הרגוע.

COLUMBUS BEST OF JANUARY 2017 MIX – VOL. ONE

9. לא הרבה מעל ינואר, מגיעה המוזיקה הכי טובה של חודש פברואר – שוב החלק הראשון.

COLUMBUS BEST OF FEBRUARY 2017 MIX – VOL. ONE

8. באמצע השנה, מת בנסיבות טרגיות המוזיקאי הענק כריס קורנל. אתם עזרתם לנו לזכור אותו בצורה הכי טובה – דרך המוזיקה שלו.

REMEMBERING CHRIS CORNELL – COLUMBUS MUSIC MAGAZINE READERS PICKS

7. המוזיקה הכי טובה של חודש יוני – כן, החלק הראשון.

COLUMBUS BEST OF JUNE 2017 MIX – VOL. ONE

6. אחד המיקסים הכי מרנינים שנוצרו בעמוד שלנו: אוסף שירים גרוביים ומנענעי אגן, שהמשותף להם הוא שכולם מבוססי פסנתר. הצוות בחר בכובד ראש, ועומר אסייס הגרובי בפני עצמו ערך הכול לכדי שעה וארבעים של כיף טהור בשחור-לבן.

(GROOVE IN BLACK & WHITE – A SPECIAL PIANO MIX (STAFF PICKS

5. מאיר בנאי – מהאמנים הכי טוטאליים, מוכשרים ואהובים שצמחו בארץ, נפטר ממש בתחילת השנה אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן. חלקנו לו כבוד אחרון במיקס שחולש על מגוון התחנות בקריירה הענפה שלו:

REMEMBERING MEIR BANAI – COLUMBUS MUSIC MAGAZINE STAFF PICKS

4. מקום טוב קצת אחרי אמצע הרשימה, וקצת לפני אמצע השנה: המוזיקה השקטה הטובה של חודש אפריל.

COLUMBUS BEST OF APRIL 2017 MIX – VOL. ONE

3. עובדה מעניינת: כל המיקסים החודשיים שנכללים ברשימה זו, מהווים את החלק הראשון והרך יותר של אותו חודש. אז או שאתם אוהבים יותר "ברגוע", או שאתם פשוט אוהבים חלקים ראשונים של דברים. ניאלץ לחקור את המגמה הזו בשנה הקרובה.

COLUMBUS BEST OF MARCH 2017 MIX – VOL. ONE

2. השנה הגברנו את נוכחותנו הרדיופונית עם שידורים קבועים בתחנה הנפלאה Teder.fm. ואין ספק שהתוכנית הכי מגניבה שאי פעם שודרה בתדר (ואנחנו לא משוחדים בכלל!) היא ספיישל הסימפולים המפתיעים שבישלו לכם ירון ברוידא וניצן אנגלברג. תענוג.

(COLUMBUS LIVE ON TEDER.FM – SHOW NO.4 (SAMPLES EDITION

1. באופן לא מפתיע בעליל, וכסיום מושלם לרשימה זו – כמובן שסיכום השנה הקודמת במוזיקה הוא המיקס שזכה להכי הרבה האזנות השנה. אז רגע לפני סיום 2017, קבלו את השירים הכי טובים של 2016 מרוכזים לשעתיים וחצי מענגות במיוחד.

BEST SONGS 2016 MIX – COLUMBUS MUSIC MAGAZINE STAFF PICKS

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0