Homeביקורת הופעה

ניצן אנגלברג וענבר שפס היו בשואוקייס האוסטרי בכולי עלמא וחזרו עם המלצה אחת חמה

unnamed-1

לפני כשבוע התקיים בכולי עלמא בתל אביב אחד מהאירועים בסדרת Austrian Heartbeats – שואוקייסים והופעות של להקות אוסטריות וכן מפגש עם אנשי תעשיית המוזיקה באוסטריה. להקה אחת ששבתה את לבנו במיוחד באותו אירוע היא At Pavillon, שלא שפר עליה המזל בבניית הליין-אפ של האירוע, והופיעה ראשונה באותו ערב, כשהכולי עלמא עוד היה די ריק.

ואולי דווקא בזכות המגבלה הזו, At Pavillon ובמיוחד הסולן הכריזמטי שלה, מואיטה מטארו, שהפגינו בכל זאת הנאה עצומה מכל שנייה בה נכחו על הבמה, היו חביבי הערב שלנו.
על הבמה הם הופיעו בחליפות תואמות, (תמיד גימיק נחמד שמעלה חיוך), וניהלו לאורך כל ההופעה דיאלוג עם הקהל. בשלב מסוים של ההופעה, מטארו אפילו ירד מהבמה והחל לרקוד (שלא נאמר, לפלרטט) עם אנשים נבחרים מהקהל.

בשנה שעברה, הוציא ההרכב את ה-EP הראשון שלו, Disco Demolition Night אשר משלב בין מוזיקת רוק לדיסקו. חלק משיריהם הושפעו מסרטי סבנטיז ואייטיז קלאסיים. קשה שלא לרצות לחייך ולהזיז את הגוף כשהם מנגנים. השירים קליטים, מקפיצים ומשמחים. ועם השמחה, המסר החשוב בשירי הלהקה, כולם בשפה האנגלית, בהחלט מועבר במלואו – השאיפה לסובלנות וחירות, והזכות של כל אדם להרגיש שייך, לא משנה מה מוצאו. המסר בשירי הלהקה לא מפתיע, שכן הוריו של סולן הלהקה, המתפקד גם ככותב העיקרי, מקורם בטנזניה.

מבחינה מוזיקלית, משהו בקטעים הקצביים והרקידים הזכיר לנו יותר מכל את ההרכב הרוק הבריטי הנהדר Foals. קולו של מטארו הזכיר עוד הרכב בריטי עם סולן דומיננטי – Bloc Party.
השילוב בין שני העולמות האלה – רוק ודיסקו, יוצר חוויה מוזיקלית ייחודית שעושה טוב בלב.

http://www.youtube.com/watch?v=bCVT35kLWG4

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0