Homeהולכים להופעהאורחים כותבים

נאמן למקור: דיג'יי הקטיק בפוסט אורח מיוחד על פרדי גיבס לקראת ההופעה הערב בבארבי

websize freddie

אמנם טפטוף ההופעות מחו"ל הפך לשמחתנו בזמן האחרון למטר כבד, אבל בזמן שפוקדים את הארץ שלל אמני ולהקות אינדי ופופ, התחום של היפ הופ בפרט ומוזיקה שחורה בכלל, קצת נזנח. זו הסיבה שכל כך משמחת אותנו ההגעה של פרדי גיבס הערב לבארבי. אמן בשיא כוחו שילמד אתכם דבר או שניים על מה זה היפ הופ אותנטי עכשווי בלייב.
לכבוד ההופעה כתב עבורנו DJ Hectic (מייסד פורטונה רקורדס, אספן תקליטים ודיג׳יי היפ הופ וביטים) כמה מילים על האיש, ואף הוסיף מספר קטעים נבחרים.

הקטיק:
מאוד קשה לי עם ההיפ הופ העכשווי, אני יותר ויותר נחשף לכל מיני ילדים אמריקאים שמתעסקים בכל מיני שטויות כמו מכוניות, בחורות ובלינג בלינג מוגזם.
פרדי תפס אותי כי הוא מציע משהו אמיתי ולג'יט. גנגסטר אמיתי שבא מהרחוב ושר על הרחוב.
וכמו גנגסטר אמיתי, כשהוא פותח אין אצלו משחק מקדים והוא לא מרחם עליך. תמיד הוא הוא יורה עליך את המילים החריפות שלו ב-200 קמ"ש.
זו גם הסיבה שאני כמעט לא מקשיב להיפ הופ עכשווי, כי הכל מנסה להיות חדשני ומתחכם, וזה פשוט לא שם מבחינת המוזיקה ופלואו. פרדי, לעומת אחרים, נאמן למקור – ולשמוע אותו, מחזיר אותי לאמ סיז שגדלתי עליהם:
הפלואו שלו מצד אחד מזכיר לי את בון טאג והרמוני ומצד שני את איזי אי ומסטאר פי – שילוב של קלאסיקות מהווסט סייד והסאות' סייד. מעלה בי נוסטלגיה, אבל בו בעת נותן משהו חדש ועכשווי לא פחות.

ארבעה טרקים אהובים:

Keep It On The Real
אחת מהעבודות היותר מוקדמות שלו, פשוט טיון שהוא Ninties Bay קלאסי. גנגסטה ראפ במיטבו. הביט שהוא יושב עליו זה ביט של הרכב שנקרא 3xKRAZy, וזה ביט שיצא ב-97, מההרכב הראשון של keak da sneak האגדי.

Something
אחד הסימפולים הכי משומשים וקלאסיים ב-West Coast. הביט האלמותי של אייזיק הייז. מכל השירים שסימפלו את זה – לדעתי זה פאקינג רוצח…
פרדי כמו פרדי פותח פה מהשניה הראשונה.

Scarface
הקטע האהב עליי בפיניאטה – האלבום המשותף שלו עם מדליב. אחרי אינטרו של 40 שניות, נכנס raw לאללה וישר יוצא, בלי בולשיט בלי כלום. Badass.

Old English
קטע שהוא לא רק שלו, אבל זה הוא שהופך את הקטע הזה מלהיות קטע רגיל לקטע סופר לג'יט. הוורס שלו מרים את הטיון לאוויר.

על הבאתו של פרדי גיבס לארץ אחראית חברת ההפקות נרנג'ה.

איוונט
כרטיסים

COMMENTS

WORDPRESS: 2
DISQUS: 0