Homeהולכים להופעה

צפיפות מוזיקלית: ניצן אנגלברג על בן פרוסט שיגיע להופעה בארץ ב-12 לאוגוסט

95fd8802

בן פרוסט, אמן האקספרימנטל והאמביינט האוסטרלי (שפועל באיסלנד החל מ-2005) מגיע להופעה אחת בישראל.
למי שלא מכיר את בן פרוסט, יכול להיות שהכינוי "אמן אקספרימנטלי" נשמע קצת יומרני, אך מדובר באיש רב פעלים שבנוסף ל-5 אלבומי האולפן שהוציא עד כה, גם הפיק אלבומים לאמנים רבים (למשל, טים הקר), הלחין מוזיקה למופעי מחול ופסקולים לסרטים (למשל, לסרט הדרמה הפסיכולוגי האוסטרלי In Her Skin), כתב וביים אופרה וגם הלחין מוזיקה לאומנות חזותית – פרוייקט שעשה בשנת 2012, בה בילה את רב זמנו בקונגו עם הצלם ריצ'רד מוס שתיעד את סכסוך הדמים במדינה.

בשנת 2010, שיתף פרוסט פעולה עם בריאן אינו כחלק מתכנית בשם Rolex Mentor and Protégé Arts Initiative – תוכנית בה נבחרים מוזיקאים צעירים ומחוננים לבלות שנה עם מוזיקאים ותיקים ובעלי שם שיהוו מנטורים שלהם.

אחרי המעבר שלו לאיסלנד מאוסטרליה, אותה הוא תיאר כמדינה בה הוא מעולם לא הרגיש בבית, פרוסט היה שותף להקמת הלייבל והקולקטיב האיסלנדי- Bedroom Community יחד עם מוזיקאים נוספים. הלייבל מייצג כמה מהאמנים העולים באיזור, כולל את חברי הלייבל עצמם.

בערך באותה תקופה, בן החל לפתח את סגנון המוזיקה הייחודי שלו שכולל מורכבות ו"צפיפות" מוזיקלית עם גיטרות חשמליות, אלקטרוניקה, אלמנטים של מוזיקה קאמרית והרבה רעש.
פרוסט מגיע לכאן כחלק מסיבוב ההופעות שלו לכבוד האלבום A U R O R A שיצא בשנה שעברה.
את המוזיקה לאלבום הוא התחיל לכתוב עוד כשהיה בקונגו בשנת 2012.
A U R O R A פשוט יותר לעיכול וגם יותר "נקי" מאלבומיו הקודמים של פרוסט, והוא קצר תשבוחות ממגזיני מוזיקה נחשבים בעולם כמו "הרולינג סטון", "קלאש", "ספין", "פיצ'פורק" ועוד רבים וטובים.

להגעתו של בן פרוסט ארצה, אחראים ZUZZ Agency ו-Auris Media. ההופעה תתקיים ב-12.8 בלבונטין 7 בתל אביב.

כרטיסים: http://http://www.tixwise.co.il/he/benfrost

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0