Homeספיישליםצפוף באוזן

"צפוף באוזן"- יואב ארדן סוקר מוזיקה ישראלית חדשה מתיבת הדואר של קולומבוס.

בתיבת הדואר של קולמובוס מצטברת המון מוזיקה. רבים שולחים ומציגים את עצמם ואת המוזיקה אותה הם יוצרים. בפינה הזו נחשוף אתכם לחלק מהיוצרים הצעירים (והוותיקים).

אורית נהרי – סינגל בכורה – גלי יסורים

לקראת האלבום שיצא בקרוב – הסינגל הראשון מציג הפקה מושקעת ששמה דגש נכון ומחמיא על אורית כמרכז היצירה. גיטרות בלוז ופסנתר בארים שקט לכל האורך ביחד עם מילים מעניינות יוצרות סינגל שרק פותח את התיאבון.

[youtube=http://youtu.be/z1yRPfT8kx0]

קן הקוקייה – אלבום חדש – 'ירח שחור'

קן הקוקייה מוציאים אלבום ראשון שמתבסס על רוק אלטרנטיבי בועט, קצת בעברית וקצת באנגלית. עפרי ענבר הסולנית נשמעת טוב בעברית אך מרגישה כמו מישהי שמחפשת את הכיוון הנכון בשפה זרה, דבר שאולי יגיע באלבום שני. המוזיקאים מסביבה עובדים קשה בכדי להישאר לא צפויים במקצבים ובעיבוד.

טלגיל

קשה ליצור אישיות מוזיקלית בהתבסס על קאברים לאחרים, במידה ודברים נשמעים טוב מדי – זה לעולם לא עוזב אותך. אבל בלי לנבא יותר מדי את העתיד – הקאבר נשמע מעולה – גיטרה+שירה וכך גם גירסאות כיסוי אחרות שאפשר למצוא אצלו ברפרטואר. מקווה שיעבור במהרה לעבוד על חומרים אישיים וישמור את קולו הטוב בכדי להשמיע את יצירתו העצמאית.

איתי מזילו – אלבום – So Far, The View

כפי שכתב במייל אלינו – "חלל תמיד סיקרן אותי. אני מחכה ליום שבו יהיה לנו איזה טריפ קטן לירח ובחזרה במחיר שנוכל לאפשר לעצמנו…
בינתיים, יש את העשייה המוזיקלית שעוזרת לחלום קצת".
והאלבום באמת משרה הרגשה של חלום וחלל. טיסה קצרה לעולם הנוצר מדימיונו של איתי ומאפשר הצצה אל מוחו של טייס מוזיקלי, כזה שדואג ששיריו ייצגו משהו אחיד ושלם ונשען ברובו על יכולות מוזיקליות מעניינות, לחלוטין לא משהו שיצא לי לשמוע בנוף הישראלי לאחרונה.

http://itaymazilo.bandcamp.com/album/so-far-the-view

Full Trunk – אלבום – Full Trunk

בלוז. אין מספיק מזה בנוף הישראלי, בעיקר רוק ואינדי של אדם אחד. אבל בלוז זה המקורות ותמיד טוב לבקר שם מדי פעם ופעם. הלהקה פועלת באופן עצמאי, מטיילת את הארץ בהופעות וגם הוציאה בעצמה את אלבומה הראשון שזמין להאזנה מלאה בעמוד הבנדקמפ שלהם. האלבום נשמע גולמי ומגוון מאוד, לא רק כיוון מוזיקלי אחד – אלא משהו שנוצר בתוכו השפעות רבות. כרגע הלהקה עובדת על אלבום שני בשפת האנגלית.

http://fulltrunk.bandcamp.com/releases

2915891488

חתול – סינגל – Inside Out

כיף עם קצב. או אם ניכנס להגדרות שוב – 'להקת דיג'י-רוק-אפרו-דיסקו(לפעמים)'. הלהקה מתבססת על אלקטרוניקה ומשם משתדלת לממש את חזונה בעזרת מקצבים אפריקנים, דאנס, טכנו, ספייס רוק ועל כל זה מנצחת הרפתקאה ויז'ואלית מעניינת. טיסה נעימה.

אינדיאנה – אי.פי. – INDIANA

הרכב רוק עם קליפ חדש שמרגיש יום שיש לקראת ערב, משהו שכדאי לצפות בזוגות. בכלל האלבום הקטן נהנה מהמערכת יחסים שבין הגיטרות לתופים. האלבום (הקטן) המלא זמין דרך הבנדקמפ.

http://indianaband.bandcamp.com/releases

קרוקודיל פופולאר – סינגל – 123456789

רבעייה שבאה לנגן וליהנות, לרוב שתויים (חוץ מהנהג התורן!), בעיקר בשביל הכיף, מדי פעם בשביל הקהל. עם סולן שמתחזק זקן מרשים וקול מרשים לא פחות וגיטריסט שני עם מניירות של רוק-סטאר (שמדי פעם מאפיל על הסולן), מתופף שקט (עד שתושיבו אותו מאחורי התופים) ובסיסט שמכתיר עצמו (בצדק?) כבסיסט הטוב ביותר בארץ (בעולם?). כרגע הם מגבשים שירים לאלבום ובעיקר נהנים מהופעות בכל חור בישראל. לכו ליהנות אולי תזכו לבדיחה טובה.

http://krokodil-popular.bandcamp.com/track/123456789

דן עזרא – אלבום – RALA

דן עזרא הוציא אלבום אקוסטי שהוקלט לייב באולפן. הוא וגיטרה. בנוסף הוא הקליט עוד אלבום באותו אופן אך עם הרכב מלא בשם Appetizer Cheezcake. כנראה שמשהו שונה משתחרר כאשר מיישמים שיטת עבודה שכזו. מעניין לשמוע.

http://soundcloud.com/appetizer-cheesecake/sets/appetizer-cheesecake-looking

Brothers Inc – אלבום – Brothers Inc

אינדי רוק ישראלי שמימן אלבום בקיקסטארט והקליט בברלין, כרגע בשלב המיקסים.
איזי-ליסטנינג במיטבה, קצת גיטרות, קצת תופים, הרבה שירה שנשמעת טוב מעל הכל. מקווה לשמוע שהכל יעבור בשלום אל תוך האלבום.

שלווס – אלבום – נופלת נמושות

רוק בלקני שלא שומעים כל יום בישראל. ליריקה לא קונבנציונאלית, קצב משתנה וכלים מוזקלים מעניינים גורמים להופעה מסקרנת מאוד, כפי שאפשר לראות בקליפ המצורף ולשמוע באלבום שבהמשך.

[youtube=http://youtu.be/CU9W0O2brQQ]

http://shalvas.bandcamp.com/releases

סלע דנא – סינגל בכורה – אני ובלוטמן.

סינגל בכורה לסלע, שנשמע כזמר שאתקל בו הרבה ברדיו, האם אני צודק? תחליטו בעצמכם –

יהושע לימוני – סינגל רביעי מתוך אלבום שלישי – "סיכוי לאהבה"

זמר ומוזיקאי וותיק שכבר בתיכון הקים את 'שפיות זמנית'. עכשיו מוציא אלבום שלישי שבהתחלה נגנז ולבסוף יצא לאור ובו לקחו חלק דודו טסה, משה לוי וארקדי דוכין בין השאר. כאן בסינגל הרביעי מהאלבום העתידי וגם שיר הנושא של האלבום.

http://www.linktone.co.il/linkton.php?lt_id=VkRGU2JrMUZOVlZhZWxKUVZrVnJPUT09K1Q=&br_id=284

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 2