Homeרדיו

יובל לוי כותב על ומארח את NoaBE בתכניתו "הקוצב יצירה מקומית" ברדיו הבינתחומי

ל- NoaBE יש שתי פנים ושתיהן יפות.

2

מצד אחד, ישנו הפן ששומעים באלבום הבכורה שלה, "Extravagantic Things", שיצא לפני כחצי שנה וכולל בתוכו שירים שנכתבו בחמש שנים האחרונות. השירים כולם באנגלית והסגנון הוא רוק-פופ המשלב בין קטעים רגועים וקסומים לבין קטעים יותר רוקסיטיים ובועטים. על ההפקה של האלבום אחראי יוסי מזרחי (הקולקטיב), שאט אט הופ להיות השם החם בתחום ההפקה. חוץ מלהפיק יוסי גם ניגן בהקלטות כמעט על כל הכלים, והצליל שיצא הוא מלא, גרנדיוזי, מלא ברעשי רקע אלקטרוניים. בקיצור – טוב.

את הפן השני אני גיליתי בהופעת בית שקיימה נועה בבית של חבר (ונגן הליווי שלה) ביפו, רועי פלד. בהופעה NoBe ורועי ניגנו על גיטרות אקוסטיות, וליוה אותם דן קרפמן על בס אקוסטית. התוצאה הייתה שאותם השירים שבפסקה הראשונה נשמעו רוקיסטיים-אלקטוניים, פתאום נשמעו הרבה יותר פולק-קאנטרי. יותר שמש של בראנצ' מאשר אפלוליות של ערב.

דרך אגב,ההופעות הללו עדיין מתקיימות אחת לכמה זמן, גם של נועה וגם של אמנים אחרים, בבית המקסים של רועי פלד ביפו. Facebok it.

נועה הגיעה אלינו לאולפני הרדיו עם רועי ודן, וחוץ מלבצע שירים מהאלבום (בגירסת הפולק שלהם), ולהשמיע שירים מהאלבום עצמו הם ניגנו שיר חדש, שנכתב ע"י נועה ורועי ביחד. היא עוד לא מדברת על אלבום שני, אבל אם זה יהיה הסאונד שלו, נראה שמדובר באלבום מלא בקרני שמש של בוקר, אבל חזקות.

הקוצב יצירה מקומית משודרת כל יום ג' בשעה 19:00 ברדיו הבינתחומי, FM106.2 וניתן להאזין לה גם באתר הרדיו של התחנה.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0