Homeביקורת הופעה

רשמים מוזיקלים מהתפוח הגדול- שחר רודריג על ההופעה של בקה סטיבנס

IMG_0010-1q

אוקיי, גוגל. הופעות אינדי בניו-יורק ניו-יורק ב-5.11. איכשהו מבין מעט (חשדתי!) ההופעות שגוגל החזיר לי, קפץ לי שם אחד: Becca Stevens band. קנה כרטיס אחד. אישור.

את בקה סטיבנס שמעתי פעם ראשונה במקום שהפך לתחנת מעבר בשבילי בחורפים התל-אביביים: מרקט. כשהחורף יחזור אלינו לאיזה חפוז – תבקרו ותנסו את המרקים המושקעים שלהם (קינג ג'ורג' 31. עד כאן התוכן השיווקי הקולינרי). התיישבתי על הבר הקטן ביום גשום אחד וברקע התנגן הביצוע של בקה סטיבנס לסמית'ס:

איכשהו הקאבר הזה, יחד עם גשם בחוץ ומרק מנחם – מסתדרים בול. כשאני מקשיבה לו עכשיו, הוא לא מעורר את אותה חמימות. וזה בסדר, ניו-יורק קרירה עכשיו ומטפטף קצת – אז מזג האויר סידר את עצמו במיוחד להופעה כזו.

ה-Rockwood Music Hall הוא מוסד לואר-איסט-סיידי והוא כולה בן 9. הופיעו שם רבים וטובים; השבוע מופיעה שם אנג'לה מקלאסקי הנהדרת (והסנדקית של לילי אלן, הנה פרט מידע אזוטרי):

בכל אופן, הסאונד באמת נהדר, הכרטיסים לרוב חינם או בסכום די סמלי להופעה, ומבחר הבירות עשיר יותר מהבר האמריקאי הממוצע. מומלץ מאוד כשאתם בביקור להסתכל מה קורה שם באותו ערב. בשתי הבמות מופיעים אמנים בו-זמנית ונראה שתמיד יש מופעים של אמנים מתחילים באחת מהן.

זה הוביל אותי לתהות אם ישראל (ובייחוד תל אביב, יסלחו לי חבריי הירושלמים) מציעה לתייריה כזה מקום או בכלל – האם התייר הממוצע יכול למצוא הופעות בעיר בהתרעה של כמה שעות. נוכחתי לצערי לגלות שלא. כשמחפשים באנגלית מידע על הופעות אינדי בתל-אביב הערב, מקבלים בעיקר תוצאות עבר או סקירה של ההופעה של פול מקרטני, לאונרד כהן וג'סטין טימברלייק. אינדי זה כנראה לא אלא אם כן בון איבר מחמם אחד מהם. אפרכסת – ראו את זה כנקודה לשיפור כי בעברית אתם עושים עבודת קודש!

בקה סטיבנס ולהקתה הנעימו עליי את הערב – הם מוכשרים וכריזמטיים אך עם זאת, חזקים בעיקר בקאברים ופחות בחומר המקורי. נקנח בשלושה מהם:

http://www.youtube.com/watch?v=06MGhQNWNHE

שיהיה חורף חמים ונעים!

COMMENTS

WORDPRESS: 1
DISQUS: 2