Homeכרטיסים מתנההופעות קרובות

שני כרטיסים מתנה ל-Son Lux בבארבי!

סאן לוקס, הלא הוא ראיין לוט, מגיע לארץ כחלק מסיבוב ההופעות האירופי שלו וקולומבוס נותן לכם שני כרטיסים מתנה!

כל שאתם צריכים לעשות, זה למלא את הטופס עם שם, מייל ותשובה לשאלה: אם אתם הייתם עושים את המוזיקה של סאן לוקס, איך הייתם קוראים לעצמכם?
שתי התשובות שהכי נאהב יזכו את בעליהן בכרטיס מתנה להופעה.

SL פלאייר עדכני

כשיצא האלבום שלו "We Are Rising" ב-2011, אני לא הפסקתי לשמוע אותו וגם לא הפסקתי לחפור לכם(למי שהיה פה אז) על האמן המקורי והנהדר הזה.
עכשיו, אחרי אלבום טרי ומצויין הוא מגיע לארץ וזה ממש לא מובן מאליו שאמן בשיאו מגיע לישראל. אל תחמיצו.

הנה כמה מילים שכתבו עליו המפיקים שאחראים להבאתו ארצה:

ראיין לוט, הלא הוא Son Lux, מגיע לראשונה לישראל למופע להקה במועדון הבארבי בת"א.

אלבומו הראשון, At War With Walls and Mazes [2008], הוביל אותו לזכייה בתואר "האמן החדש הטוב ביותר" של התוכנית All Songs Considered של רדיו NPR. בשנת 2011 הוא הוציא את האלבום We Are Rising, אותו תיאר אתר המוזיקה המוביל Consequence of Sound בתור "שלב הביניים הקודר והאופראי בין אוון פאלט (Owen Pallett) לבין תקופת In Rainbows של רדיוהד, או הגבהים האופראים והפנטסטיים של ה-Wild Beasts".

ב-4 השנים האחרונות לוט צבר רשימה מרשימה של שיתופי פעולה, שכללו אמנים מכל עולם המוזיקה, מיקירי אינדי-רוק כמו סופיאן סטיבנס, פיטר סילברמן (The Antlers), These New Puritans, My Brightest Diamonds ; דרך מלחינים ומוסדות קלאסיים עולמיים כמו ניקו מולי, ריצ'רד פרי (Arcade Fire), ג'אד גרינסטיין, yMusic, ETHEL וזוכת פרס פוליצר קרוליין שואו; ועד הראפרים סרנגטי, Busdriver ו-Beans (Antipop Consortium).

פעילותו של ראיין לוט בתחום ההפקה כוללת הלחנה ובניית פסקול לארבעה סרטים באורך מלא, הראוי ביותר לציון הוא Looper משנת 2012, בנוסף לסרט האחרון עליו עבד, Disappearance of Elinor Rigby מ-2013 שצפוי לצאת בקרוב לאקרנים. בנוסף לעבודות המוזמנות, הקטלוג של Son Lux נמצא בשימוש הן בסרטים (The Romantics, Looper) והן בטלוויזיה (Parks and Recreation, American Horror Story). בתור מלחין ראיין הלחין מוזיקה לפרסומות של רשימה ארוכה ומרשימה של לקוחות כמו אבסולוט, איקאה, קוקה קולה, אאודי ורבים אחרים.

לאחרונה הופיע Son Lux בקרנגי הול עם המקהלה הצעירה של ניו יורק, ערך אירוע של שבוע בתיאטרון ג'ויס עם להקת המחול של סטיבן פטרוניו, הופיע עם התזמורת הסימפונית של אינדיאנפוליס, וחלק במה עם לוריה אנדרסון, פיליפ גלאס, קייט דייויס ו-Dose One. הוא ישתף פעולה במהלך הקיץ עם סרנגטי וסופיאן סטיבנס ואמן הויז'ואל הידוע ג'ים הודג'ס בליווי מוזיקלי לרטרוספקטיבה של הודג'ס, שתחל בפברואר 2014 במוזיאון ווקר לאמנות.

Son Lux שחרר לאחרונה את האלבום המלא השלישי שלו דרך חברת Joyful Noise Recording Kishi Bashi, Sebadoh, Talk Normal)), שממצב את Son Lux בעמדת מובילה בתור חלק מאנסמבל מגוון ומרשים של נגנים וזמרים ביניהם כריס טיל (The Punch Brothers), פיטר סילברמן (The Antlers), לילי ומדליין, איבה ברבריאן (Gem Club), בנוסף לשיתופי פעולה קודמים. האלבום המהורהר והאנרגטי, שוזר מרכיבים שונים לחזון אחד של עולם מוזר ומזמין גם יחד. האלבום מופץ בישראל דרך חברת קבוצת קמע.

על הבאתו של Son Lux אמונים המפיקים יונתן ליפיץ [[Yellow Brick וכרמי וורטמן 2b] Vibes]

הנה האלבום האחרון "Lanterns" במלואו:

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=9wIhCD4B-48&list=PLMIwC4dDioJVcswgd-nNCeI_P5uGpAtGc]

האיוונט בפייסבוק:

http://www.facebook.com/events/187029368153695/

לרכישת כרטיסים:

http://tickets.eventgo.co.il/TemplatesPage/showcat.aspx?id2=1854

[contact-form][contact-field label='שם' type='name' required='1'/][contact-field label='אימייל' type=’email' required='1'/][contact-field label='אתר' type='url'/][contact-field label='תגובה' type='textarea' required='1'/][/contact-form]

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0