Homeשבוע אינדי ישראלי בקולומבוס

שבוע 22- שבוע אינדי ישראלי בקולומבוס

ועכשיו חוזרים למוזיקה, ואיתן כותב לנו על עוד אלבום ישראלי מצויין… איתן: איתמר ציגלר היום ידוע בעיקר כבסיסט וגיטריסט בבלקן ביט-בוקס. לא רבים שמו לב שהבחור גם מוזיקאי מוכשר בפני עצמו…
ציגלר החל את הקריירה המוזיקלית בגיל מאוד צעיר, כשהקים כנער בתחילת שנות התשעים, ביחד עם אחיו יובל, את להקת 'סייד אפקט', שפעלה בעיקר בניו-יורק ומיזגה בהצלחה ובאופן ייחודי לתקופה, בין היפ-הופ למוזיקה אינסטרומנטלית חיה. בשיאם גם הוחתמו בלייבל הענק Def Jam (סיפור הלהקה צולם כולו ע"י האח הקטן לבית ציגלר – יוני, שיצר סרט מצויין בשם 'בשבילי הם יותר טובים מהביטלס').
מלבד ההרכב המצליח מאוד – Balkan Beat Box, ציגלר החזיק ומחזיק עוד כמה פרוייקטים מעניינים, שכל אחד מהם פונה לכיוון מוזיקלי שונה. חלק מהגיוון המוזיקלי מתבטא בשלושת אלבומי הסולו ששיחרר בין לבין, מאז 2002, אם כי לרוב, הקו המנחה אותם הוא פולק-רוק אקוסטי, קולע ולא מתחכם.
האחרון שבהם נקרא 'Memories of Now'. שיצא ב-2010 ונכתב בעקבות מות אביו בתאונת מטוס, שנתיים קודם.
גם כאן, כמו באלבומיו הקודמים, חלק מהקטעים אינסטרומנטליים וחלק לא; כמה קצביים יותר וכמה שקטים; חלק בעברית וחלק באנגלית (וישנה גם פינה קטנה וייחודית ששמר לשיר של אברהם חלפי בשני האלבומים האחרונים). כל אלה תפסו צורה וצבע ברורים ושומעים שהם כולם חלק מאותה חבילה מענגת. זאת בעיקר בזכות עבודת הפקה נהדרת, שלא פגעה בפשטותם, אלא העצימה אותה.
מתוך 'זכרונות העכשיו' – הנה אחד בעברית ואחד באנגלית…

 

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=rMgKNliet64&w=448&h=252&hd=1]

 

 

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=XXgazQRs734&w=448&h=252&hd=1]

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0