Homeאורחים כותביםשבוע אינדי ישראלי בקולומבוס

שבוע 22- שבוע אינדי ישראלי בקולומבוס

ממשיכים ב"שבוע אינדי ישראלי" וגל כותב לנו על אלבום שהוא היה שותף ביצירתו, ושהוא גם מאוד אוהב…
גל: לפעמים היקום מוביל אותנו בנתיב המיועד לנו מבלי שנדע.
צירוף מקרים מוזר הביא אותי באוגוסט 2010 לאתר של תאטרון תמונע, ובו מצאתי את השיר המופלא הזה(בגרסת דמו אבל יפה לא פחות) של רועי דהן. בבנדקמפ היו עוד 3 שירים, כולם בגרסת דמו.
הקול המרגש והמוזיקה הניק דרייקית/קונור אוברסטית/מוריסית/ועוד, והשימוש הנכון כל כך בצ'לו כבשו אותי מיד.
כשבדקתי מי היוצר, גיליתי שגם קיבלתי עליו המלצות כמורה לפסנתר. החלטתי שזה גורל והתחלתי ללמוד אצל רועי פסנתר. מכאן החל מסע מופלא בו לקחתי חלק לא קטן בהוצאת אלבום הבכורה של רועי ובהופעות שלו. הגשמת חלום גדולה.
דהן, פסנתרן מחונן מילדות החליט ביום הולדתו ה-30 להופיע בפני חברים, ומשם החל לכבוש את לב הקהל שהתרבה, את מדורי המוזיקה(אלבום הבכורה קצר שבחים רבים כולל אלבום השנה של מגזין טיים אאוט תל אביב) והדרך עוד פתוחה.
רועי דהן כותב ומבצע פולק-רוק שמתיישב איפהשהו בין אמריקה לאירופה. לא משהו מוגדר. שלו. הקהל והמבקרים שולפים שמות רבים כמו לאונרד כהן, ניק דרייק, מוריסיי, קונור אוברסט, ג'ק ג'ונסון ועוד. גם אני עושה את זה כל הזמן. אבל גם כשרועי מבצע קאברים, הם נשמעים כאילו הם שלו.
אחד הפרטים שזכו לשבחים רבים באלבום היה דווקא הציור על עטיפת האלבום. אחד המבקרים אף גילה בביקורת שכתב שמתוך מאות הדיסקים שקיבל באותו חודש בחר להאזין לאלבום קודם בגלל הציור. את הציור צייר הצייר ליעד נורי.
בימים אלו מקליט דהן את אלבומו השני…

 

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=W_LAZx0Y9CM&w=448&h=252&hd=1]

 

 

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=X-0MP60isTs&w=448&h=252&hd=1]

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0