Homeשבוע חופש בקולומבוס

שבוע 16- שבוע חופש בקולומבוס

מוציאים לדרך את "שבוע חופש" עם קובי שכותב לנו על אלבום החופש שלו… קובי: כששבוע חופש יצא לדרך, לא היה לי ספק, שאני הולך לכתוב על אחד הקטעים שהצליחו להוציא אותי למסע פסיכדלי בנבכי נשמתי, וזה "Lights" של Archive האנגלים. קטע של שמונה עשרה דקות, שאין בו רגע דל או מיותר. קטע שגורם לך לצחוק ולבכות, להתרומם ולשקוע ולאבד את עצמך בין המציאות לחלום. קשה מאד שלא ללכת לאיבוד בתוך הבלדה המושלמת הזאת. היא גורמת לך להרפות ואז היא משתלטת עליך, היא מוציאה אותך לטיול שאין לדעת איך ומתי הוא יסתיים. החופש הפנימי מגיע כאשר אנחנו משחררים, מרפים ונותנים למשהו לגעת בנו באמת, בלי לפחד מה תהיה התוצאה הסופית.
"זה כואב להרגיש, כואב לשמוע, כואב להתחבא, כואב לגעת, כואב להתעורר, כואב לזכור, כואב להחזיק מעמד", אומר הטקסט בשיר אחרי 8 דקות של התפתחות אינסטרומנטלית מדהימה.
זה כואב, אבל הדרך אל החופש רצופה במכשולים נפשיים, כשבכל פעם שאתה מתגבר, אתה מרגיש שאתה צעד אחד לפני היציאה לחופש. ארכייב נעים בין טריפ הופ סטייל מאסיב אטאק לצ'יל אאוט חולמני, בין אלקטרוני לרוק שנשמע מלפני כמה עשורים, אבל איכשהו הם מצליחים להשמע תמיד חדים ועדכניים. "Lights" לקוח מאלבום מצויין בעל אותו שם מ-2006 וכולו נהדר. תהנו…

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=yLuOzNeHw5I&w=448&h=252&hd=1]

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0